با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ حکم رتبه بندی برای نیروهای مازاد در حوزه های مختلف آموزشی اعمال نخواهد شد…
زیارت عاشورا

14141

به نقل از  آوای فرهنگی ، مرتضی بینش معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سبزوار گفت: حکم رتبه بندی برای نیروهای مازاد در حوزه های مختلف آموزشی اعمال نخواهد شد.
بینش در کمیته برنامه ریزی و ساماندهی نیروی انسانی با بیان این مطلب افزود: برای جلوگیری از تبعات مازاد شدن نیروهای متوسطه سیاست های تشویقی شامل کسری ساعت موظف و افزایش فوق العاده شغل ابتدایی در نظر گرفته شده است .
وی در ادامه با اشاره به سیاست حذف مجتمع های آموزشی خاطر نشان کرد: سیاست حذف این مجتمع ها لزوما ساماندهی نیرو نبوده بلکه ناکارآمدی آن در نظام آموزشی است.
این مسئول با اشاره به کاهش حق التدریس در مدارس گفت: ساماندهی نیروی انسانی به نحوی صورت پذیرد که کمترین ساعت حق التدریس ایجاد شود .
مدیر آموزش و پرورش سبزوار در ادامه گفت: انتخاب مدرسه محل تدریس نیز ابتدا در مقطع متوسطه دوم صورت گرفته و نیروهای مازاد آن با نیروهای متوسطه اول امتیاز بندی شده و مازاد آن در مقطع ابتدایی سازمان دهی خواهد شد.
وی با اشاره به کمبود نیرو در مقطع ابتدایی اظهار کرد با توجه به موارد پیش آمده در رتبه بندی بایستی معلمان حتی المقدور از مازاد شدن خودداری نمایند.
این مسئول همچنین به دستور العمل تدریس موظفی مدیران در طول هفته اشاره کرد و گفت: در صورتی که عدم تدریس آنها منجر به حق التدریس شود بایستی در رشته خود تدریس نمایند.
وی تاکید کرد کلیه معلمان بایستی تا پایان مرداد ماه سال جاری ابلاغ سازمانی و رسمی خود را از حوزه های آموزشی دریافت نمایند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 تير 1394برچسب:, | 10:56 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |